Profil
Spoločnosť E.I.C. zabezpečuje služby v oblasti inšpekčnej a certifikačnej činnosti. Uvedomujeme si, že tieto činnosti sú založené na dôvere zákazníkov a zaväzujeme sa vykonávať
- Inšpekčnú činnosť v súlade s STN EN ISO/IEC 17020:2012
- Certifikáciu osôb v súlade s STN EN ISO/IEC 17024:2013
- Certifikáciu výrobkov v súlade s STN EN ISO/IEC 17065:2013
Záväzok manažmentu
Politika kvality je vrcholovým dokumentom, ktorým sa zaväzujeme riadiť pri svojej činnosti a rozvoji svojich aktivít.
Vrcholový manažment spoločnosti sa zaväzuje
- Vyvíjať a implementovať systém manažérstva pri stálom a efektívnom plnení noriem STN EN ISO/IEC 17020:2012, STN EN ISO/IEC 17024:2013, STN EN ISO/IEC 17065:2013
- Plniť požiadavky nestrannosti, nezávislosti a dôvernosti pri poskytovaní služieb zákazníkom
- Plniť požiadavky zákazníka a zainteresovaných strán
- Plniť požiadavky kladené na produkt a trvalo zlepšovať jeho kvalitu
- Zabezpečiť všetky potrebné zdroje na činnosť a trvale zlepšovanie spoločnosti
- Viest našu spoločnosť k trvalému rozvoju
Hlavné piliere činnosti
- Odborná profesionalita manažmentu a všetkých zamestnancov
- Nestrannosť a nezávislosť pri výkone našej činnosti
- Dôvernosť o informáciách získaných pri výkone činnosti
Vízia
Byť neustále špičkovým poskytovateľom komplexnej služby v oblasti overovania plnenia požiadaviek bezpečnosti technických zariadení.
Hlavný cieľ
- Zabezpečovať služby kvalitne a pružne pre všetkých, čo nás potrebujú
- Maximálne spĺňať požiadavky našich klientov a trvale zlepšovať efektívnosť nášho systému kvality
- Pochopiť a trvale plniť požiadavky zákazníka v súlade s aplikovateľnými požiadavkami právnych a technických predpisov.
Hlavné zásady politiky kvality
- Vykonávať inšpekčnú a certifikačnú činnosť na vysokej odbornej a profesionálnej úrovni
- Vykonávať inšpekčnú a certifikačnú činnosť nestranne a nezávisle
- Zabezpečiť dôvernosť informácii získaných pri výkone inšpekčnej a certifikačnej činnosti
- Zabezpečovať služby tak, aby boli dostupné pre všetkých zákazníkov, ktorý o to požiadajú a splnia stanovené kritéria
- Stabilizovať pozíciu spoločnosti na trhu a zabezpečiť podmienky pre jej ďalší rozvoj
- Aktívne vodcovstvo – deklarácia cieľov organizácie, vykonávanie preskúmania manažmentom spoločnosti, vytváranie pracovného prostredia vzájomnej dôvery, vytváranie príležitostí zamestnancom k vlastnej aktívnej práci a zlepšovaniu sa
- Procesný prístup - definovanie hlavných procesov, majiteľov procesov, systematicky merať spôsobilosť a výkonnosť procesov, analyzovať výsledky procesov
- Trvalé uspokojovanie požiadaviek zákazníkov
- Aktívne zapojenie všetkých pracovníkov do neustáleho zlepšovania systému manažérstva kvality
- Vytváranie podmienok zo strany manažmentu spoločnosti na bezchybný pracovný výkon všetkých zamestnancov a pracovníkov
- Hlásenie sa k zodpovednosti za produkt a predkladanie zmluvných záruk zákazníkovi
- Uplatňovanie najnovších trendov pri dosahovaní vysokej úrovne kvality procesov a produktov
- Efektívna komunikácia a tímová práca pri uplatnení procesného prístupu systému manažérstva kvality v spoločnosti
- Všestranné vzdelávanie zamestnancov s cieľom zachytiť súčasný svetový trend
- Motivácia zamestnancov zo strany manažmentu
- Rozvoj infraštruktúry a využitie informačných technológií s cieľom dosahovať zákazníkom požadovanú kvalitu za čo najkratší čas